Terugbetalingsbeleid
Het volledige retourbeleid, alsmede je herroepingsrecht en bedenktijd vind je terug in de algemene voorwaarden onder artikel 6 t/m 8.
Hieronder vind je een antwoord op snelle vragen.
Ik wil graag iets retouren:
Als een sieraad niet naar je zin is, kan je dit laten weten door middel van een email te sturen naar info@versierd.com met als onderwerp: RETOUR.
Geef de volgende dingen aan:
- Je NAW-gegevens
- Welke artikelen je wilt retourneren
- Optioneel waarom je wilt retourneren.
We zullen je zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Hoe lang heb ik hier de tijd voor?
Je bedenktijd is 14 dagen en gaat in op de dag dat jij je bestelling hebt ontvangen.
Als je van ons een reactie hebt gehad heb je nog 14 dagen om het artikel te op te sturen.
Wie betaald de retourzending?
Na afspraak per email in de winkel: gratis.
Per post komen de verzendkosten ter laste van de koper. De kosten van de retourzending zijn afhankelijk van de vervoerder.
Met PostNL zijn de retourkosten vanaf €4,10
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
Na controle van je retour op o.a beschadigingen, geopende hygiëneproducten en originele staat gaan we aan de slag voor je.
Ongeveer een week na ontvangst van je retourzending maken wij het geld over naar het rekeningnummer waarmee is betaald.
Hoe moet ik iets retourneren?
Je bestelling moet goed verpakt zijn. Het beste is om je retourzending in de originele bubbeltjesenvelop te versturen. Het retourneren in een niet-originele verpakking kan leiden tot schade tijdens het vervoer en derhalve tot vermindering van je terugbetaling.
Je kan je retour ná bevestiging retourneren naar
Versierd
Boterstraat 3
1811HP ALKMAAR
Let op: Hygiëneproducten zoals oorbellen worden niet retour genomen nadat de verzegeling verbroken is!